Nothing is in front of me, I feel I can't even breath.

Jag fick ju självklart veto igår så vi styrde våran kosa mot vårat hak men inget dansgolv blev det. Det var en ganska skön kväll. Jag satt ner i min guldiga klänning (som tog över en timma att välja eftersom jag i vanlig ordning inte tyckte att jag ägde några kläder och eftersom jag tyckte att alla mina klädesplagg la till 10 extra kilo på magen) vid ett bord hela kvällen och kollade på boxning och sumobrottning nykter. Ingen av pumorna kände sig speciellt taggade till varken alkohol eller utgång. Vid hemfärd var det så fruktansvärt kallt att jag tog en taxi hem. Yes, you heard me - taxi. I natt var jag pinsamt lat men jag var värd det. Jag spenderade inte en ynka krona på krogen. Inte ens på inträde.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0