Oh lord.

259691-81

Jag är en sån partyprisse. Igår vankades det så klart utgång som vilken annan onsdag som helst. Stället var tomt på folk men på oss gick det ingen som helst nöd. När det närmade sig stängning styrde vi upp en härlig efterpärla med ett par härliga grabbar där vi körde sanning och konsekvens vilket slutade med att alla hånglade med alla. Efter ett par timmar (timmar skulle så klart kunna vara minuter eller likväl vara en halvtimme eftersom jag är ägare av ett par minnesluckor, ingenting nytt) och ett för stort intag av alkohol drog jag vidare på vad jag trodde skulle bli ytterligare en efterpärla fast lite mer naket och i någons säng. Allting slutade med att denne man av okänd anledning rusade upp och ut i köket för att skrika till sin pappa att det låg en psykopat i hans säng som var fullständigt dum i huvudet och att hans pappa skulle göra någonting åt saken. I detta skrikande deckade jag och fick stanna kvar i sängen medans mannen sov på soffan. När dennes väckarklocka ringde var det bara att dra sig upp ur sängen och fara till skolan. Väl där insåg jag att jag inte var fullt nykter och absolut inte kapabel att servera 93 gäster så det vara bara att åka hem. Alla dessa äventyr jag är ute på.. Hur ska det här sluta?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0