Tell me what it is you like.

259691-78

Nu sitter jag här ensam efter en kväll på jobbet i min storskjorta med tända ljus och tycker synd om mig själv (så klart, vem skulle jag annars tycka synd om?). Det är tydligen fruktansvärt lätt att vara efterklok när man vandrar i mina skor. Jag skulle ha legat med Sveriges snyggaste man när jag hade chansen. Nu menar jag inget sånt här litet kasst fylle-ligg utan ett sånt där redigt ligg som pågår hela natten och förmiddagen. Kanske till och med ända in på kvällskvisten om tid finns. I alla ställningar. I fler omgångar. Jag försökte få till det med denne hunk ikväll istället men jag är körd. Bränd. Jag har bränt alla broar. Jag har skitit i det blå skåpet. Han svarade inte när jag ringde. Jag funderar på att officiellt gå ut i media med att jag är en stalker och ringa igen. Vad tror ni om det kära läsare?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0