I'm gonna party like a rock star and hit a bunch of strip bars.

259691-50

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, och på grund av detta så börjar jag känna mig väldigt otaggad och väldigt stressad. Jag vet aldrig vad jag ska ha på mig. Ibland kan jag inte ens välja underkläder för dagen. Med tanke på att jag heller inte vet när min kompis dyker in för att börja sippa på sin alkohol vet jag inte hur lång tid jag har på mig att plocka undan i mitt rum, tvätta min fötter som har en härlig doft av fotsvett och ordna med min klädsel. Jag borde lämna datorn i skrivande stund men jag tror bestämt att jag ska mingla vidare och gå naken ikväll. Det låter enkelt och bra, don't cha think?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0