You're the right kind of wrong.

Jag var nyss inne och minglade på cdon för att jag tänkte att jag skulle beställa hem lite sommarläsning då jag fann två böcker som är ett måste i min hylla: Kaxiga tjejers guide... till att få vad de vill ha och Kaxiga tjejers guide... till det perfekta partylivet. I den förstnämnda boken finns det ett test där du kan ta reda på hur kaxig du är. Mitt svar blev följande:

Megakaxig tjej

Om du svarade C på de flesta frågorna är du kaxig in i benmmärgen - och oemotståndlig. Föräldrar fruktar dig, barn avgudar dig, husdjur följer dig överallt och dina vänner vill i hemlighet vara som du. Grattis. Du surfar på toppen av vågen. Njut!


Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0