You were mine and I was yours for one night.

Jag har en hatkärlek till klockor, och jag är väldigt kluven i frågan om dem är snygga eller inte. Jag tycker att dem har en tendens att vara väldigt fula men på senare dagar har jag hittat två fina klockor som jag faktiskt skulle kunna överväga att bära. Den första är Yenny ägare av och den andra är från Gucci. Den sistnämda gillar jag för att den ser mer ut som ett armband än en klocka. Att jag gillar klockan från D&G som Yenny äger är inte speciellt konstigt eftersom jag älskar allt som glimmar. Undra sa flundra om jag kanske ska ta och inskaffa mig en klocka även fast jag tror att jag endast kommer tycka om den i två dagar. Kanske en vecka om jag har tur..


Bring it
Postat av: Helena

Jag förstår dig! Jag vill ha en klocka från Omega som kostar ca 35000:- tror jag. Eftersom jag inte har råd med det så är jag utan klocka! Allt eller inget!

2007-06-03 @ 17:52:53
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0