Bro, I can't take it.

Jag älskar verkligen känslan av att ha förlorat någon som betydde en smula för mycket. People always leave och det är därför jag inte brukar fästa mig allt för mycket vid mina vänner. Ibland misslyckas jag. Om jag upptäcker att en i mitt gäng inte platsar längre så brukar jag kasta ut denne men i det här fallet kan jag inte. Denne person är en hal jävel som kan kliva in och ut ur mitt liv precis som denne vill. Det känns allt annat än okay för jag har inte kontroll över situationen. Just nu, av en okänd anledning, har denne människa valt att avskriva mig i sin lista över omtycka människor. Jag är tydligen inte en av dem längre och det smärtar så fruktansvärt. Det här är en person jag inte vet hur jag ska kunna leva utan..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0