Baby, be a millionaire.

Jag fick så klart lägenheten. Nu är jag mest rädd för att min avlidna farmor som varit innehavare av detta palats i 20 år, på en höft så där, ska bli arg på mig och börja spöka. Då kommer jag skapa mer än fartränder i min trosor kan jag lova er. Jag är rädd för att hon ska bli arg för att jag kommer och snor lägenheten utan att ens fälla en tår över hennes bortgång. Det enda jag har brytt mig om är denna klockrena lägenhet som jag inte ens minns hur den ser ut eftersom jag inte varit där och visat mig på flera år. Inte ska jag på begravningen heller då jag vägrar att punga upp 1000 jävla riksdaler på flyg fram och tillbaka för att beskåda när mina kusiner står och gråter krokodiltårar. Det klarar jag mig faktiskt utan.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0