You can save all your tired lies for someone that cares.

Jag känner mig som världens mest smutsiga, världelösa och minsta människa just nu. Jag har aldrig ältat någonting så här mycket i hela mitt liv. Det som svider mest är att jag hög på någonting och med alkohohaltiga drycker gick till jobbet och minglade med stamgästerna vilket inte var till min chefs stora lycka. Tur i oturen kom jag hem oskadd. Jag lägger nu ner allting som har med alkohol att göra på obestämd tid. Det är lätt ovärt när såna här saker händer.
Min blogg är inte skapad för att hylla folk men creds åt mina vänner, verkligen.


Bring it
Postat av: sara

duktig flicka :) creds till dig ;)

2007-10-17 @ 19:33:55
URL: http://saraaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0