You look more and more like someone I can love tonight without the fuzz.

259691-70

Idag ska jag inhandla ett par nya skinnhandskar eftersom jag i ett nötskal tappade bort mina till någon annans stora lycka förra året, och kanske kan jag hitta någonting annat spännande? Ett par nya trosor kanske, eller en ny sjal? Det finns inget bättre än att strö pengar omkring mig när jag inte känner mig helt hundra. Precis som idag. Just nu skulle en hjärnskrynklare vara den bästa presenten. Jag vill inte ha någon uppstoppad tant på, låt oss säga, ungdomsmottagningen eller vårdcentralen. Jag vill ha en riktig hjärnskrynklare med en vild frisyr och ett par robusta svarta skinnfotöljer där jag kan gråta mina krokodiltårar till jag spricker. Efter regn kommer solsken, right?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0