I thank you all. I'm out.

259691-66

Fula killar har aldrig varit my cup of tea. My cup of tea är killar med ett par år på nacken och rediga muskler. Inga plankor här inte, nej tack. Efter mycket tjat från mina vänner om att utsidan inte är allt och att jag faktiskt borde ge den här fula killen (som jag råkade träffa på när jag var ute och svirade) en chans så gjorde jag snällt som dem sa. Vid den här tidpunkten trodde jag att jag aldrig skulle kunna fatta tycke för en ful kille, och jag trodde i mitt stilla sinne att alla fula killar hade ett gott hjärta. Tji fick jag. Jag blev motbevisad på båda punkterna. Nu sitter jag här och är väldigt förbannad på denne man, och mig själv. Som tur är föll jag aldrig så hårt att jag blev kär. Jag ska numera bara dejta snygga killar. Jag har hellre en kille vars hiss inte går ända upp men som ser bra ut än en kille vars hiss inte går ända upp och samtidigt är ful för vad är det att ha?

Bring it
Postat av: Jonas

Huja, det finns så mycket fina brudar med skräcködlegrabbar. Jag tror att de väljer fula killar pga att de vet att de aldrig lämnar dem. Sen kan ju bruden på samma gång styra killen hårdare än om han är attraktiv, eftersom hon vet att han aldrig kommer få en lika snygg tjej som hon. Därför kan hon både känna sig trygga, samtidigt som hon får makt. Det är min teori iaf.

2007-09-30 @ 02:11:55
Postat av: Inez

jonas: 1-0 till dig. men vad är det för mening att vara tillsammans med någon som både är ful och har skruvarna lösa? då väljer jag hellre en snygg en som inte har alla skruvarna hemma. kan man inte få det ena så får man ta det andra.

2007-09-30 @ 02:17:51
URL: http://purebullshit.blogg.se
Postat av: Jonas

Loosertänk. Det där är så som grabbar tänker - och då är det förvisso en annan femma. Men varför satsar du inte på en smart kille som ser bra ut eller åtminstone hygglig. Vem vill ha en pantad kille, som står i nån fotbollsklack, gillar bilar och har ett leende som en apa.
Skillnad är om man är grabb, har hästarna hemma, kanske lite stålar, då kan det vara naturligt att fixa en snygg, men pantad tjej. En som inte utmanar en, en som inte tjafsar om karriär hela tiden, eller ska iväg med sina väninnor till Kos (never, never ever).
Man får vackra barn, men även lugn och ro där hemma, eftersom rollordningen är odiskutabel.
Det där är iaf min plan.
Tänk betygskala 1-10, hur långt ner kan du sjunka på att dejta en kille som ser hygglig ut, men som är exempelvis... (nu läser jag på ett visitkort, obs det handlar inte om mig) ... "Machine Learning Algorithms Team Leader Operational Research & Algorithms Division Office of the XXX".
Shit, det där vore nåt att dejta, eller hur? Även om utseende falerar en del...

2007-09-30 @ 02:25:22
Postat av: Inez

men min poäng i det hela var ju att fula killar inte har ett gott hjärta vilket jag trodde innan jag dejtade en ful kille. och om då både fula och snygga killar är lika pantade väljer jag ju hellre en snygg än.
klart att jag skulle kunna bli tillsammans med en ful kille som är pantad också om han är ägare av en förmögenhet utan dess like. vad som är synd är ju att våra barn kommer se halvtaskiga ut.

2007-09-30 @ 02:31:29
URL: http://purebullshit.blogg.se
Postat av: Jonas

Pallar du inte spriten?
Då har jag ett meddelande:
Alkoholism är en progressiv sjukdom som bara blir värre med åren.
Dvs nån mobil hit, nån mobil dit, är småsaker vad som kan hända senare.
Hur ska du reda upp det här? Vit två veckor hit o dit håller ju inte så att säga...

2007-09-30 @ 02:39:45
Postat av: Inez

jag är inte i närheten av att bli en alkolist så det finns inte speciellt mycket att reda upp.

2007-09-30 @ 02:44:17
URL: http://purebullshit.blogg.se
Postat av: Jonas

Nu har jag läst för lite på bloggen här - men sjabbar man med spriten när man går ut (det blir strul o shit pomfritt vet vad), även så om man bara festar en gång per år, är det en form av alkoholism eller alkoholmissbruk, om det är ett mer passande ord. Det finns kanske fem-sex typer. Parkisen är en typ, den som gömmer sprit o dricker i smyg är en annan, den som blir aggressiv o får minnesluckor när han går ut är en annan etc. Men som sagt, strular det när man är 18, då jävlar kan man räkna med att det strular när man är exempelvis 28.

2007-09-30 @ 02:54:44
Postat av: Inez

okay. tack för informationen.

2007-09-30 @ 02:58:08
URL: http://purebullshit.blogg.se
Postat av: Jonas

Haha, här får du sista vägvisningen, har man ågren efter en blöt fylla, kanske man bör se upp, som sagt, eftersom det är en progressiv sjukdom blir allting värre med åldern. Minnesluckorna fler, större, misstagen värre, kanske polisärenden till slut.
Alla som någon gång figurerar i en polisutredning där alkohol varit inblandat ligger definitivt i farozonen för att utveckla alkoholism.
Inget fel att ha den genen så att säga, men det gäller bara att hålla sig från spriten, dvs total avhållsamhet.
Nä, nu ska jag lyssna på lite bosnisk folkmusik - där djävlar är det tryck!

2007-09-30 @ 03:15:33
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en bra dag!

2007-09-30 @ 08:05:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Javisst är de läckra!

2007-09-30 @ 11:39:51
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Honeydew :)

Haha, de kan bli lite tokigt så.. Du kanske ser lite farlig ut? ;)

2007-10-10 @ 18:46:49
URL: http://honeydew.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0