And I'm here without you.

Jag stegade hem med ett leende på läpparna och kände mig lite så där småstolt över mig själv. Jag kände att jag var kung igen. Att jag hade ordnat med alla borttappade saker. Jag har fixat ett nytt leg, spärrat allt som går att spärra men framför allt köpt ett nytt lås. Ett lås som skulle vara lätt att byta. Dom jävlarna ljög och det var inte ens rätt lås. Jag stod och lirkade och pillade till dess att jag blev så otålig att jag till slut raggade upp två män i trapphuset som kom till undsättning. Inte gick det bättre för att två stora karlar var av en avdankad livvakt kom till undsättning. Imorgon är det jag som får vara en tjur och stiga upp i ottan innan jobbet för att gå till låssmeden för en andra gång..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0