Bring me the wine.

Om jag säger att jag mitt toalettpapper tog slut i helgen och att jag sedan dess använt servetter som jag hittade i en låda samt att min mamma köpte nytt till mig idag för att jag anser att det finns roligare saker att lägga pengarna på, förstår ni då hur dålig jag är på att sköta om ett hushåll? Jag ska övertala min inneboende när hon kommer hem att vi måste hyra städtjänster. Min parhäst gör det för ynka 95 kronor i timmen. Vad är det för pengar? Fram till den dagen då vi tar det gemensamma beslutet att låta någon annan städa upp efter oss får jag lov att städa med egna händer. Idag måste jag get down and dirty. Disken som har legat från förra helgens middagsbjudning och utgång har börjat att lukta, och maten som är kvar har börjat skifta i en grön och vit luddig konsistens..


Bring it
Postat av: sarah

olearys imorgon? snälla!

2008-02-23 @ 00:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0