I just can't do it.

Jag är en klippa på festligheter. Efter jobbet, och en liten alkoholmängd som vi ska tala tyst om, begav jag mig mot mitt favorithak ensam. Vill ingen på galej får man ordna det själv. Jag minglade som aldrig förr. Vilket självklart resulterade i att jag fick slåss om täcket igen. Precis som vid alla andra utgångar. Denna gång var jag tyvärr tvungen att säga att templet var stängt eftersom mannen i fråga gjorde mig fruktansvärt avtänd. Han var osexigare än en porrfilm. Att ligga på dennes bröst var som att knida ansiktet mot en svinborste, och vem i hela världen tycker inte om att kyssas? Här skulle det bara vara pang på. In ut. Kan man inte få tända till lite först i alla fall? Men det mest avtändande var nog hans konstiga snack i sängen.. Bättre lycka nästa gång (läs: ikväll).

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0