It really makes me wonder if I ever gave a fuck about you.

Dejtingsidor är ett stort frågetecken i min fantastiska värld. Jag blev inlurad på en och tänkte att det kunde vara en rolig sak att göra.. Om jag inte var tillräckligt mörkrädd innan så är jag definitivt det nu. Jag är uppenbarligen ytlig och med all rätt - vem vill ha ett troll á la Gollum i sänghalmen? Jag tänker inte ljuga och säga att det är insidan som räknas, den är ett plus, för det är utsidan jag ska idka älskog med. Inte går jag väl fram till en mindre snygg herre när jag är ute på galej för att han kan ha en trevlig personlighet? I såna fall måste jag antagligen ingå i ett sexlöst förhållande och hur skulle det se ut? Sex är kanske inte allt i ett förhållande, vad vet jag som har varit singel i hela mitt tvåsiffriga liv, men jag skulle nog våga påstå att det är mycket. Fast det som gör mig mest rädd i det hela är alla dessa män som är äldre än vad min kanske en gång så briljanta pappa skulle ha varit i dagens läge om han inte bestämde sig för att kila vidare vid en alldeles för ung ålder. Män som är äldre än min morfar. Tror dom på fullaste allvar att jag ens med tång skulle vilja röra vid dom? Då har dom totalt fel uppfattning om världen. Bäst för dom att dom inte springer runt där ute i det fria och tafsar med sina skrynkliga händer på stackars naiva småflickor.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0