Money makes the world go round.

Jag är lite bitter över att min dator crashade igår så att jag var tvungen att formatera om den och släppa taget om alla mina älskade bilder där jag är på tok för rund om fötterna och mest ser ut som en polsk hora (läs: alla mina fotografier från alla mina vilda kvällar med en drink i handen). Fast mest av allt är jag bitter över mitt CV. Det var helt klockrent och precis klart. Var mitt uppe i att bifoga det i ett mejl när datorn tackade för sig. Nu finns det ingenting annat att göra än att skriva ett ännu bättre. Kanske hinner jag skriva det idag innan jobbet. Kanske orkar jag skriva det imorgon om jag inte hinner idag. Om bakfyllan inte hänger över mig som ett grå moln på söndag kanske jag kan knepa ihop det då.. Jag har ingen lust men jag vill så gärna ha jobbet. För gärna. Varför vill dom inte bara ha en dum telefonintervju eller någonting enkelt?


Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0