So I think I'm Queen Elizabeth.

259691-102

När jag härligt onykter av tequila efter en dispyt med min parhäst siitter på toaletten på allas favoritställe insåg jag att jag faktiskt kanske inte har några riktiga vänner längre. Det är priset man får betala för att spela i dom högre divisionerna. I min fyllesorg fanns där ingen att ringa. Jag var ensam, full och arg. Jag löste det på ett sätt, det enda rätta; mer tequila och en man. Idag resulterar det i en ekande plånbok då jag drack upp en krona för mycket eller kanske två. Det hindrar dock inte mig från att köra ikväll igen. You hate 'cause I'm a rockstar, a pretty little problem.

Bring it
Postat av: Jake

Jag har inte heller några vänner längre. Förutom alkoholen då. Dom andra försvann strax efter lågstadiet, då alkoholen blev min bästa och enda vän. Tequila däremot är en stor fiende av supandet och således en Kvissling därvid.

2008-03-22 @ 18:26:27
URL: http://mylifeisbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0