The freakshow.

Skulle väskans återkomst gör mig lycklig? Om jag säger jag har spärrat både bankomatkort och abonnemang, skaffat ett nytt leg och bytt lås samt att den resan gick på inte mindre än 1450 kulor, förstår ni då? Om den förbannade människan som hittade min väska och med största sannolikhet stal min nokia av modell 3330 bara kunde ha hört av sig när han fann den istället för att gå omkring och dra benen bakom sig hade jag kanske varit glad. Vilken människa förstår inte att man byter lås och andra nödvändigheter när saker försvinner? Nu har jag ingen nytta av ett enda ting i den där förbannade men ack så praktiska väska.. Att någon sedan kan berätta för mig hur denne kunde hitta väskan på en plats jag inte alls visade upp min vackra nuna på under denna festliga kväll skulle uppskattas. Kanske befann jag mig i just den backen utan att veta om det när jag jobbade bortaplan och inte behövde bestiga det berget? I don't think so.


Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0