Touch me like it's the last time.

När jag om sex timmar har masat mig ut för en morgonpromenad innan min nyttiga frukost så är det onsdag. Alla människor vet väl vad onsdag innebär vid den här tidpunkten? Galej så klart. Jag i egen hög person vill inte sitta hemma i soffan och mögla då jag är allt för ung för det, och eftersom jag är tokledig hela torsdagen men tydligen har alla mina vänner blivit gamla och gråa. Ingen, och då menar jag verkligen i n g e n, vill ut på spännande äventyr med mig av diverse konstiga anledningar så som fattigdom á la Kenya eller rädsla för polisen. Finns det inget roligt fobinamn som t.ex. Anablephobia (rädsla för att titta upp), Methyphobia (rädsla för alkohol), Caligynephobia (rädsla för vackra kvinnor) och Leukophobia (rädsla för färgen vit) för det? Om du känner för att ta ett par steg på dansgolvet och visa vad du går för är du välkommen att höra av dig eftersom mina vänner inte älskar mig längre..


Bring it
Postat av: sarah

lita på mig! Vad ska vi göra osäkert ikväll då?:P

2008-02-13 @ 14:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0