You know my story.

Jag fick ett inte allt för kärt besked under dagens gång. Jag visade upp min vackra nuna på min kära vårdcentral för att få en ny bedömning på min hand som har kastat in handsken för tredje gången. Inflatamtion löd domen, och tydligen kan det sluta så illa att vi förblir ovänner i perioder den resterande delen av mitt liv. Jag varken kan eller får bära saker vilket innebär slutet på min karriär om det ska fortsätta på det här viset. Om jag nu blir illa tvungen att skola om mig, vad ska jag bli? Lyxhustru är det enda rätta. No way Jose att jag sätter mig i skolbänken direkt när jag är klar med det fruktade gymnasiet som jag inte direkt spenderar speciellt mycket tid på då jag har underbara hemstudier istället. Tur i oturen är att fröken doktor sjukskrev mig från jobbet jag sa upp mig från i måndags så jag slipper stanna kvar till den dagen dom finner någon att ersätta mig med. Hah, som att det ens skulle kunna ske? Till och med min doktor tyckte att det var such a shame att jag måste sluta eftersom jag är en sån klippa. You know you love me.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0