Rollin like I supposed to.

1. What's up with att killar alltid ska spruta på ens mage?
På riktigt - är dom för lata för att tvätta sina skitiga snusbefläckade lakan? Inte är det i alla fall sexigt att bli helt kladdigt av någonting som sedan stelnar, luktar och är tidskrävande då man måste ta en lång varm dusch efter dessa svettiga aktiviteter. Ponera att du måste springa till jobbet..

2. Vad hände med spontanitet mina vänner?
En gång i tiden ingick jag i världens härligast gäng av människor. Det var vi mot världen och dom som stod i våran väg fick smaka på riktig soppa. Ingenting var planerat i minsta detalj. Fick vi för oss att springa nakna mitt under nattens underbara timmar så gjorde vi det. Vi kunde även umgås med fienden. Nu för tiden går olk tydligen och skaffar barn, villa och andra tråkigheter samt blir bara allmänt träiga. Hur ska man ens kunna veta när man tänker entra krogvärldens härligheter? Jo, jag tänkte gå ut ikväll 22:36:27, eller vadå? Fuck me, I'm famous.

Förutom att jag har tvål i mina vackra näsborrar så är det här dagens världsliga problem och jag avsäger mig här och nu all vänskap. Vi bortser från min pingla till inneboende för utan hennes käft som springer i 200 km i timmen om nätterna så skulle det vara otroligt ensamt. Jag signar ut.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0