So while you waitin' in the line we just enter the place.

259691-97

Vinet börjar göra inverkan på min inte allt för tighta kropp i skrivande stund. Kunde ha varit okay om det inte var så att mina vänner är totalt osynkroniserade och jag sitter här i förd klädsel naken med handduk. Sminket måste kletas på och det gör jag helst inte med ett par runda fötter. Jag vill vara lite attraktiv i jakten på nattens aktivitetspartner.. Humöret är inte vajandes i flaggstångens topp och jag kan se framför mig i min spåkula att denna kväll kommer förhoppningsvis innehålla en smula intriger och lite drama. Yes, you heard me - förhoppningsvis. Jag är sugen på att få slita ut the drama queen inom mig. Det var allt för länge sedan vi polade. Kanske ska man dricka en galen drink ikväll? Det brukar lösa alla problem.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0