Take it to the back of the club.

259691-92

Varför gör jag alltid så här? Jag måste ner i tvättstugan och hämta tvätten, städa upp hemma och packa ner mig själv och mina tillhörigheter i en väska inklusive diverse matvaror och vin för inom en timme ska jag vara på sprången till en middag som jag själv har bjudit in mig till. I'm too lazy för att laga egen mat, men det var ju ingen som helst nyhet. Jag ser inga konstigheter i att bjuda in sig själv hos andra. Gratis är gott, right? Anyway så sitter jag nu här i ett par hotpants och en stor orange fejk Champion t-shirt och känner mig inte alls road över att behöva röra på min söta lilla rumpa, och jag känner mig ännu mindre sugen på att dricka alkohaltiga drycker och dansa hela natten lång. Kanske hjälper maten mig att komma i stämning. Undrar om jag ska skippa att plocka upp alla kläder och diska disken som är ett okänt antal dagar, möjligtvis veckor, gammal men om man lyckas snärja en man i nattetider vill jag verkligen visa honom mitt crib då?

Bring it
Postat av: Charlie

Nämen, är det inte lilla Jessica på bild :D

2008-01-08 @ 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0