Wish you never would have said it's over.

259691-95

Ikväll ska jag på över till min granne och kolla på Las Vegas. Eftersom han är motsatt kön vet alla vad för spännande aktiviteter det kan leda till. Han har lovat att inte spy denna gång så jag hoppas att han är en man som står fast vid sitt ord. Undra om han har rakat sig? Bäst för honom.. Sen har jag två andra dejter att gå på snart. Ena är en övernattningsdejt om jag har förstått det rätt och den andra är en middagsdejt. Han ska bjucka på middag. Jag har lite svårt för att gå ut och äta middag med okända människor av två anledningar; 1. Jag är sjukligt kräsen. Mina kompisar brukar säga att jag bara äter barnmat. 2. Jag har svårt för när människor tittar på mig när jag äter för det känns som om att jag har mat i hela ansiktet då, och hur romantiskt vore det?
Nu återstår att se vad som komma skall.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0