You're helpless now.

259691-93

Idag är det abso-fucking-lutely tomhet inom mig. Jag ska därför spendera dom närmaste timmarna med att springa ett fikamaraton. Allt för att slippa sitta ensam i mörkret och må som jag kanske förtjänar. Idag sa jag nämligen upp kontakten med min en gång så älskade mamma. Känner jag oss rätt kommer det inte hålla i allt för många dagar, men nu orkar jag verkligen inte ens tänka på hennes smutsiga namn. Jag var nära på att muntra upp mig med en shoppingrunda för pengar jag verkligen inte äger men stoppade mig själv och tänkte att jag kanske skulle börja städa som terapi istället men så långt har jag inte kommit än..

Bring it
Postat av: sab

Asbolut =)

mysig blogg du har!

2008-01-10 @ 21:40:35
URL: http://p0rslindockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0