You better get out 'cause my brain just ain't what it used to be when I'm drunk.


Under mina vildaste fylleslag har jag gjort dumma saker. Den ena dummare än den andra. Självklart är det inte på något sätt roligt att få höra att man är ett svin. Vilket jag har varit, tyvärr. I slutänden är det bara mig själv det drabbar. Karma. Jag försöker rädda det som räddas kan. Reparera det som kunde ha varit det bästa i mitt liv. Jag försöker sluta ta mig själv till den gränsen där jag mister all uns till kontroll, och jag är på god väg. Under tiden vägrar jag att ha ångest för mina snedsteg och sårade hjärtan. Ångesten kan inte ändra på det faktum att gjort är gjort. Jag kan inte ursäkta mig mer utan att ändra på mig själv för så länge jag håller fast vid samma mönster mister 'förlåt' sin innebörd..

Bring it
Postat av: Nina

Ha en sån trevlig kväll nu :D

2008-07-03 @ 20:47:43
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0