Let's raise a glass to the bitter end.

259691-118

Gott folk, nu ska vi börja med något nytt. Ni ska berätta för mig hur ni ser på mig som person. Jag har en mycket trevlig stamgäst, en av dom få som jag gillar att konversera med men som öppnar sitt hjärta lite väl mycket när han är rund om fötterna. Han tror att jag är kallhjärtad bitch som med åren kommer såra många killar och kliva på deras tår. Han tycker dock att jag verkar ha båda fötterna på jorden, och han tror att jag kommer att komma långt här i livet. Jag vet inte vad jag ska tycka kring det här. Vad ska jag tycka? Kom igen nu, berätta. Jag vill bara ha snuskigt ärliga svar hur skitiga dom är. Risa eller rosa. Du bestämmer. Låt mig få höra.

Bring it
Postat av: Jake!

keep saying whats on your mind som det står i headern I guess :P

2008-03-19 @ 00:41:07
URL: http://jakey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0