Don't wanna hurt my feelings.

259691-156

Jag ska aldrig mer i hela mitt liv vara sjukskriven. Jag ska jobba för evigt om jag så ska dö på kuppen. Det är hemskt att vara fattigare än barnen i Afrika. Jag har knappt pikudas till mat. Var och handlade mat för ett tag sedan. Hade 122 hela ören på mitt konto och fröken i kassan drog 113 ören så ni som är bra på matematik kan ju kanske räkna ut det. Det ska räcka till löning. En halv månad på en höft så där. Tur i oturen får jag ju in min härliga barnpension på fredag eller måndag men det duger inte. Jag vill shoppa. Jag vill ha nya skor, nya klänningar, smink, underkläder.. Listan kan göras lång. Utan min dricks skulle jag vid det här laget redan ligga barskrapad på backen.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0