Is there a lesson somewhere in this awful tragedy?

259691-167

Idag är jag en slagen riddare. Tanken när jag under gårdagen begav mig mot huvudstaden var att inmundiga en god måltid med en puma från barskolan och därefter inhandla diverse nödvändigheter i form av jeans, klänningar och underkläder. Tanken var inte att dricka 4 öl, 6 shots och 2 drinkar, och det är det jag minns hamnade i mitt blodomlopp. Tanken var inte att tända eld på Sambuca i munnen och bränna upp näshåret. Tanken var heller inte att komma hem med nya skor och spendera allt för mycket pengar på både mat och rusmedel. Men vilken kväll! Jag hade väldigt trevligt, verkligen.

Bring it
Postat av: Liljeholmsbron

Härlig Blogg återkommer !

2008-05-27 @ 15:50:13
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0