Nothing left of what we had.

259691-163

Jag var nyss på Nära turen och handlade. Priserna är helt sinnessjuka. Det är inte bara bensinpriset som skjuter i skyn. Citronerna har blivit dyra. En citron för åtta (!) kronor. Sanslöst. Kassörskan berättade att på en stor mataffär i utkanten av stan kostar ett kilo citroner nästan 40 kronor. 40 kronor! Jag som älskar citron. Jag har det på nästan allting. Det här kommer stå mig dyrt. Kanske inte alls dags att sluta äta ute och börja laga mat hemma?

Bring it
Postat av: Lovisa

Okej, men det är ju jättebra! :) Jag har funderat på att skaffa ett fadderbarn, men jag tror att jag istället kommer skänka lite här och lite där istället bara för samma sak.. Visst, alla barn har rätt till ett bra liv, skola osv, men det finns mycket man kan förbättra.. Valen är många och det är svårt..

2008-05-23 @ 16:01:31
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: trine

man kanske inte behöver köpa 1 helt kilo. och det kan inte kosta så mkt, hos oss kostar det 3990 o vi är svindyra. coop forum lär ju ha för max 2490 typ.

2008-05-23 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0