Why'd you lie to me?

259691-164

På 50 minuter hann jag spendera 200 riksdaler på krogen. För mina spenar fick jag 2 öl, 4 shots och en drink. Två av shotsen bjöd jag till en god vän som senare behövde rusa för att ligga. Jag vill också ligga, eller åtminstonde ha sovsällskap. Jag hatar att sova ensam. Ptja.. nu ljög jag. Jag hatar mörkret. I natt fick jag sova med lampan tänd. Jag känner mig som två år. Imorgon behöver jag tydligen inte sova ensam, och får ett skott i råttan som en bonus. Min granne kom nyss hem. Jag funderar på att diktera ett brev och lägga i brevlådan så att han kan komma på besök om han vill. Kanske borde jag bara gå över? Vi får se. Jag uppdaterar er om läget.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0