Baby, It’s you I want so stop wasting my time.


Shoppinggalen? Jag? Åh nej. Under dagen har jag spenderat ett antal hantverkarhundringar för mycket. Si så där fyra, fem stycken bara. Köpte en dunjacka för fyrajävlatusen. Jag tror att det är den första jackan jag har betalat själv faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag brukar inte behöva köpa dyra saker själv. Jag har nog inte köpt en enda sak i min lägenhet själv.. Förutom jackan inhandlade jag en bh med tillhörande trosor, ett sexigt nattlinne, en klänning, fem(!) par strumpbyxor och en topp. Igår beställde jag även ett x-antal skivor och en bok. Jag älskar att spendera pengar men jag hatar att vara pengalös, betyder det då att jag har en slags hatkärlek till shopping?

Bring it
Postat av: Trine

åh jag vill också shoppa. eller egentligen inte. mest nätshoppa bara. haha.

2008-10-01 @ 19:25:10
Postat av: Tila Tequila

nätshopping är inte lika kul för då måste man vänta tills det dimper ner hos kringlan.

2008-10-01 @ 19:53:55
URL: http://purebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0