If vision is the only validation then most of my life isn’t real.


Tomhet. Absolut tomhet blandat med ångest. Jag önskar att jag inte förlorade den där förbannade oskulden på en bänk på skolgården under min första fylla med min absoluta fiende redan när jag var nybliven tonåring. Jag önskar att jag inte hade slängt mig själv i främmande mäns armar för att få någon slags bekräftelse. Önska önska runt i ring, önska kostar ingenting. Hur mycket jag än tycker om Mr. Upptagen så borde jag ha behållt trosorna på. Det är lätt att vara efterklok. Verkligen. Ingen idé att hänga läpp för det. Gjort är gjort, kommer aldrig åter. Imorgon är en ny dag. En ny dag med nya tag. Förlåt mig fader för jag har syndat, som så många gånger förr..

Bring it
Postat av: emmy

jag skänker dig en kram, slyna.

2008-10-05 @ 20:30:10
URL: http://ridethestorm.webblogg.se/
Postat av: cicci

Var det bara jag som läste "spelade" Jag vet inte? Men det var inte jag som var så rädd att jag sket på mig ;) haha

2008-10-05 @ 21:18:56
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0