I ain't definitely tryna keep up with you 'cause I'm ahead of you.


Även fast jag har fyra påsar med nya kläder (fortfarande oupplockade och som fortfarande stirrar på mig) så har jag verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig inför kvällens festiviteter. Kjol? Klänning? Naken? Byxor är uteslutet. Jag använder knappt byxor. Ännu mer ovanligt är att se mig i jeans. Jag är inte skapt för byxor av olika anledningar. Vi kan återkomma till det i ett separat inlägg en annan dag. Vi ska till vinstugan och visa upp våra konster på dansgolvet till ett par sköna beats från högtalarna, och vi kommer att göra succé. Det är ingen talan om saken. Det är en bra dag för festiviteter. Jag ska in i dimman, ska du?

Bring it
Postat av: cicci

Ja! var för fan det! det är ju som en skatt om man inte haft de

2008-10-08 @ 22:20:10
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0