And the award for the best lie goes to you.


Är fortfarande bosatt med mitt underbara täcke i soffan men är nu helt kärlekskrank istället. Har Nothing Hill framför mig på väggen. Jag vill bli svept med storm. Verkligen, jag vill det. Jag minns inte hur det är att vara förälskad och jag har ingen aning om hur det är att älska någon. Tydligen ska det vara underbart. Allt detta trots att jag inte tror på kärlek. Livslång kärlek det vill säga. Och jag tror inte att det finns en för alla. Jag menar, vem skulle någonsin kunna älska Anders Eklund? Och jag har absolut ingen aning om vad poängen med detta briljanta inlägg skulle vara så jag sätter punkt här och nu. Punkt.

Bring it
Postat av: emmy

hur gick det med katten!?

2008-09-18 @ 00:42:12
URL: http://ridethestorm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0