But boy one thing about me is I ain't a fool.


Att jag inte briljerar i köket är ingen nyhet för mina närstående men jag är faktiskt en konung på att steka pannkakor. Oftast. Förutom den där gången när jag smälte en kniv och förutom alldeles nyss. Mina pannkakor var verkligen en smaksensation, men när jag tänkte steka upp resterande delen av smeten för att ha färdiga pannkakor i kylen började det att gå utför. Jag förstod inte riktigt varför det luktade bränt och gick till köket. Hela köket var fyllt med rök och os. Jag hade helt glömt bort pannkakan i stekpannan. Ni kan ju sjäva tänka er hur det luktar i min lägenhet just nu.. Är det någon annan än jag som tror att jag behöver en kock?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0