Mrs. Husband Just Died always breaks down and cries on the weekends.


Min chef svara inte i sin telefon. Det finns ingenting värre än folk som inte svarar när jag ringer. Varför har man ens en telefon om man inte tänker svara? Jag är väldigt fundersam över varför jag inte fick in hela min lön på kontot. Gjorde den fasansfulla upptäckten under morgonen då jag skulle betala räkningarna. Jag som hade tänkte gå ner på stan och spendera ännu mera pengar, men framför allt för att införskaffa mig ännu ett nytt leg. Klantarsel som jag är har jag ju sjävlklart supit bort mitt återigen. Det var dock innan sommaren men jag har varit både för lat och för snål för att punga upp fyrahundra för ett nytt men nu börjar det bli lite väl jobbigt att släpa med mig mitt trasiga och ogiltiga pass överallt..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0