So let me on down 'cause time has made me strong.


Nackdelen med att vara nykter är att det har försvunnit så många människor ur mitt liv. När jag valsade omkring på vinstugorna dagarna i ända så hade jag vad som kan vara världens största vännerkrets. Men när bakfyllan och ångesten har försvunnit har även dom försvunnit. Jag är så jävla blåögd och när jag är full tror jag att alla är mina bästa vänner, men ack så fel man kan ha. Ömdömmet är inte det bästa efter ett par styrketårar måste jag erkänna. Och med det sagt vill jag be människor om förlåtelse. De människor jag har sårat under mina dimmiga dar, och de människor jag hänsynslöst har dragit över. Den senaste tiden har jag verkligen varit ett svin, men inte längre. Även solen har sina fläckar. Jag är nykter, gladare och rikare. Alla dessa pengar jag har lagt ner på alkohol. Det svider. Ni vill inte ens veta vilka summor vi pratar om..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0